Hektisk dag. Och inte. Och jo.

Klev som så många andra upp ur sängen bara litelite för sent (ni vet ju att de sista minuterna är de som räknas!), kastade på mig kläder, smink, borstade tänderna, åt en yoghurt och skrev mail till Camilla innan det bar iväg ut på uppdrag. Dagens uppdrag var att fixa över pengarna från mitt svenska konto hit till det norska, krävdes att jag talade med min bror (och det var ju väldigt trevligt!) och att jag spenderade en längre tid inne på banken. Nåja, nu är det done iaf och pengarna singlar in om ett par dagar. Tusen tack bror för att du är min bror och för att du valt att jobba i bank, annars hade jag varit tvungen att åka till sverige för att hömta peningarna.

Sen åkte jag och atle iväg till en bilfirma för att se på en bil som jag hittat som jag vill ha. Men vi måste sälja polon först. Jaja...sen var det rätt på jobb där jag skrev ut orderbekräftelsen på matchbiljetterna och sände in bekräftelse med underskrift till dom...så nu är det bara att vänta på att fyra Premier League billjetter trillar ner i brevlådan.
Sen jobbade jag i 7 timmar...på vägen till skräddaren så fastnade jag dock inne hos frisören...såg en sak jag MÅSTE ha! En produkt som garanterar att ditt hår växer fortare, kostar 400 kronor men det skiter jag i. Ska med glädje betala det om mitt hår börjar växa fortare. Det var ett schampo och balsam från ngt som hette FAST tror jag. Nåväl, det skall jag ha på fredag då jag får lön.

Nu är jag hemma. Har just ätit makaroner i mjölk, för jag tycker det är gott, och ska se på CSI Miami. Imorgon släpps Desperate Housewives och gissa, gissa vem som ska köpa!!b Har inte sett ett enda avsnitt av säsong 6 baaaara för att jag skall kunna mysa i soffan. MMMM! Nu säger atle att det skall regna imorgon också så det är ju ett ypperligt tillfälle att sitta inne =) Men först...ska jag laga en god kycklingrätt till min käre man. Har kycklingfileer liggande i kylen i väntan på uppätning. Dessvärre har jag ingen fantasi när det kommer till matlagning just nu.


Här är lite info om hårvårdsprodukterna.

Nisim FAST Schampo - För snabbare hårtillväxt

Nisim FAST är ett aminoberikat hårbottenschampo som stimulerar hårsäckarna att ge snabbare hårväxt och kraftigare hår. FAST innehåller naturliga örter och aminosyror som ökar växthastigheten med upp till 45 %. Ökad växthastighet inträffar normalt efter 3-4 veckors användning.

Passar alla hårtyper och påverkar inte behandlat hår (tex färgat hår).

Innehåller 360ml.

Användning
Applicera i vått hår. För bästa resultat masseras FAST Shampoo väl in i hårbotten. Skölj väl och upprepa processen.
Därefter masseras FAST Conditioner in i hår och hårbotten. Medlet ska verka i 1-2 minuter innan det sköljs ur med varmt vatten.

OBS: Schampo och conditioner bör användas tillsammans för bästa effekt.

Innehållsförteckning

Vad säger andra som har köpt? 
Diskutera i vårt forum.

Tillverkare

Nisim
Tipsa en vän


Jaja, blev inte riktigt som jag tänkt mig men nu får jag inte bort det från bloggen haha.
Jaja, det är iaf det här som jag skall köpa.


Nu kom Lisa upp och äter upp min mops, ska stoppa henne =)

SOV GOTT!
Nisim FAST Schampo - För snabbare hårtillväxt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0