Ensam hemma

Japp...så satt man ensam hemma en fredagkväll. Lisa har lämnat Stavanger till förmån för Oslo över helgen och Atle har gett upp våran soffa för att hänga i killgängets hetsiga vrå med mat och tv-spel hela natten.
I och med att jag visste att förutsättningarna för min kväll inte var super bra så jobbade jag extra länge istället, 10-20. Inget att göra då kan jag gärna tjäna lite extra pengar.

Nu har jag bokat resa hem till Luleå! Jag beträder svensk mark igen den 7/12 och stannar till den 15/12 ska bli SÅ GOOD!! Har förberett mamma på att jag vill ha julbord och släktträff och så vill jag träffa så många av mina vänner som möjligt, längtar efter att se min nya vän också (inte född ännu då men snart, Camillas lilla baby).

Imorgon är det en dag full med aktivitet. Kl 10.00 ska min käre till frisören då ska jag gå på en tur med min moppe i hennes gamla hoods på Tasta, där vi bodde förut. Sen ska jag till frisören för en 3-4 timmars behandling. Ska få ny hårfärg och klippning. NICE!  Jag måste även hinna åka till en Panduro butik och köpa lite pyssel så jag har ngt att göra på söndag.
Klockan 18-ish kommer mest troligt några vänner för att ha sig en fördrink hos oss innan vi kör iväg till Heidis 30-års kalas på Salsa, en klubb i stan där vi skall få tapas (tror jag) Måste ocksp hinna lämna pengar till hennes present...
ja...som ni ser...det blir inte en lugn o fin lördag iaf.
Nu sitter jag och har ätit blomkålssoppa när jag egentligen fortfarande vill ha ärtsoppa, nästa gång jag hittar rätt soppa i butiken ska jag köpa ett lager för nu verkar den inte finnas mer. Morr. När jag insåg att jag inte skulle få ärtsoppa körde jag till Mc Donalds drive in för att köpa en kycklingburgare med ost och lök, men hela Stavanger hade tydligen beslutat sig för att de skulle köra genom driven på en och samma gång så jag vände.
Väl hemma var jag tvungen att gå en tur med moppe så hon fick kissa och ja, ni vet allt hon ska göra...sen skulle hon ha mat och SEN fick jag ääääääääntligen mat. Jösses. Där var jag verkligen hungrig. Nu sitter jag framför tvn och har en ostbågepåse framför mig på bordet...men den lockar inte lika mycket nu som den gjorde i butiken tidigare. Det ska inte vara lätt alla gånger =)

jaja...
Det var min dag. Hoppas ni haft en fin dag också!
Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och vi ser framemot att se dig! Hahaha gå på tur med moppen! fick ta mig en funderare där.

2010-10-09 @ 19:14:43
Postat av: Linda

Ja haha! Min lilla moppe som ær den finaste och mest energiska varelsen på jorden =)

Jag ær så spænd camsan....snart kommer baby cørt!!!

2010-10-11 @ 11:15:38
Postat av: Camilla

Jag vet! JAG är spänd!

2010-10-12 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0