Tillbaka

I'm back!
Sedan sist har jag flyttat från lägenhet till hus och därmed har internet krånglat och inte fungerat, men nu har mannen fixat och jag är tillbaka.

Sedan vi kom till huset har mycket skett, vi har rivit ut alla golv, lagt nya, målat allt (tre våningar!) fixat köket (ny köksbänk, vask etc). Möblerna är på plats nu men medan vi arbetade levde vi som Benjamin Button på bara en madrass, det var väldigt mysigt =)

Nu sitter vi mest hela dagarna och myser av det vi har gjort helt själva...det har blivit SÅ fint. Självklart är det mycket mer som behöver göras, men det kommer med tid.

Förra helgen tog vi en spontantur till Warszawa. Fantastisk mat, fantastisk shopping och fantastiskt uteliv och vad som kanske var det bästa med allt, FANTASTISKT billigt!! Kan definitivt rekommendera alla att åka dit, det var inte världens vackraste stad, men den var kul, go, billig!

Igår firades st Hans i Norge och det var strålande sol och glada människor överallt. Jag och Atle tog en promenad på stranden och jag badade faktiskt fötterna för första gången i år. Luleå var med och hon var aldelles spinnvild! Det var SÅ kul att bada tyckte hon så jag fick nästan dåligt samvete då vi släpade upp henner ur vatnet efter 15 minuter, min lille sötis =)

Ok, den kanske bästa nyheten av alla är att Lisa kommer för att bo här i ett år! Här! Med mig! UUUUUNDERBAAAART! Jag kommer ha en av de bästa människorna i världen boende i min källarstuga! Ett aldelles eget källartroll! Jag tänker mig att det blir många långa kvällar och mysig stunder!

Nu måste jag dessvärre avsluta detta och gå på jobbet. Det är  jättekul just nu (not) för ingen vill handla i och med att rean startar snart, så dom kikar, man hjälper dom och så säger dom -förresten, börjar inte rean snart.....-suck.....jooo....den gör ju det...
-Jamen, tack för att vi fick ta upp din tid i ca en timme, men då vet vi vad vi ska ha då vi kommer tillbaka då rean börjar.
-JAAAAA gör det....
*morr*


Skulle egentligen gå till kobbet idag men jag känner mig lite förkyld (haha) och extremt trött...dålig ursäkt  I know, men den får hålla idag!

POK


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Härligt att du är tillbaka å att allt är bra där uppe i Norgeland!

Jag har lite news till lilla Linda med det är sånt där hysch hysch än så länge så det får vi ta på facebook eller skype.

2010-06-24 @ 13:23:10
URL: http://bella82.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhå?? Vad kan det vara lilla du??

2010-06-24 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0