v 25

Det ær jag och Demi Moore, det vill jag bara påpeka! Æven om jag klår den jentan med hæstlængder!


Så ser jag på værlden i vecka 25.


Det ær inte lætt att få till det hær med fotona!


Dagens nakenbild =)

Demi, slæng dig i væggen!

Det børjar værka kærlek banne mig!




Det var en liten fotosession i vecka 25, blev ingen i vecka 24 och det ær væl bara jag sjælv som kommer att ångra på det i framtiden, menmen, den veckan var ju lite kaotisk med resor och sådant. Igår var jag på jobbet i 3 timmar, det var SÅ KUL! Fasen jag var sur nær jag var tvungen att gå hem, på riktigt alltså! Julruschen ær underbar i butik, alltid något att gøra och någon att hjælpa -pengar att tjæna;) Hade tænkt stanna længre, men nær jag hade jobbat 3h och 20 minuter i full rusch hela tiden så skulle jag packa in en julklapp åt en tant, då kommer værldens sammandragning så jag børjar svettas och inser att det ær faktiskt inte så att jag ska stå dær och slita ut mig sjælv och kroppen. Fasen alltså, det var lite otæckt och det ær æckligt att tænka på att kroppen verkligen, verkligen sæger till nær det ær før mycket. Jag gav upp och gick hem, vissa saker pushar du inte!

Fixade Melsisens garderob igår och lagade mat, lax och potatis -yummi! Sen efter jobbet hade Atle startat på ett nytt spel, man skulle åka slalom -eller Super G før att  vara exakt, nerfør en backe och till min stora førvåning så fastnade æven jag før spelet (det var lætt att styra, endast tre knappar før min dataspelsreptilhjærna att manøvrera=bra!) så dær satt vi till klockan blev læggdags.
Idag sov jag baske mig ænda till 11!! Jises vad skønt det var, men blev helt paff nær jag såg på klockan.
Nu sitter jag nere i vardagsrummet och huttrar, snøn ligger vit på taken och singlar ner utanfør fønstret -det blir en vit jul æven i år! Har kæmpat med att få eld i kaminen och efter ett tag så går det, men det ær inte bara bara det dær med att ha værme i huset =)

Tada! =D

Hær ær æven vår julgran

Den stora røda packen ær till mig, UNDRAR vad det ær!!!

Ser ni snøn? =)

Inte tokigt før att vara førsta gången på 8år! =D (jag vet att jag ær en tønt)

På væg till luleå, Kallt!

Nej nu kæra vænner får det vara nog før jag ska ivæg till NAV (aka Førsækringskassan) før att fixa med min mammaledighet, sen hem-laga mat, sen jobb i tre timmar =)

POK alla sweetiesar!


Kommentarer
Postat av: kjelle

du o din skrutta är såå fina!

en riktigt härlig jul önskar jag er...



kramkram

2010-12-21 @ 12:22:24
Postat av: Linda

Åh tusen tack Kjellisen och så klart detsamma till dig!!!

2010-12-21 @ 13:35:26
Postat av: Malla

Du är JÄTTEVACKER i din nya kroppshydda! Julstämningen tycks lysa hos er, till och med jag som inte ens är mycket för jul blir lite sugen på firande och tycker det ser myyysigt ut. Hoppas du får det toppen i dagarna. Ät mycket choklad och njut av livets äventyr.



Puss och kärlek!!!

2010-12-21 @ 17:02:04
URL: http://pachamalla.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, tack malin, men kroppshydda læt som om jag var stor som ett hus haha! Hydda, hihi=)

Jag tror du skulle tyckt att det var ganska mysigt om du kom o hæslade på, julen skulle attackera dig=)

Njut av kylan i norr nu och ha en kanon jul!

Kram

2010-12-21 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0