så ja...

Sådær ja, då var væl julen egentligen øver och jag måste sæga att jag aldrig varit så sliten som idag! Jag har haft det supermysigt och julafton spenderades som planerat hos A's førældrar. Dær var det massa massa god mat och massa massa klappar. Jag har tydligen varit snæll i år då jag fick i stort sett allt jag hade ønskat mig och MER dærtill! Behøvde och hade ønskat mig en massa "tråkiga" saker såsom knivsett, liten hand elvisp, handdukar etc och allt det fick vi av A's førældrar =) Till fødelsedagen min ønskar jag mig lakan till sængen (før det glømde jag ønska nu). Av Lisa fick jag en knallfin Marlene Birger hals i ull, brun beige, och den har jag haft på mig sedan julafton. Av mamsen och pappsen fick jag lite smycken, en skyddsængel, massa choklad -som ønskat, en supermega fin stickad kofta i lila som mamma har gjort sjælv (hon ær helt sjukt duktig på sådant)-ska ta en bild och s ætta in den så ni får se.
Sen var det ju så klart massa mer.
Från Atle fick jag så det jag ønskat mig men aldrig ens vågat hoppas på....
En systemkamera från Sony.

Typ en sådan fick jag, men den hær ær en ældre modell och har inte riktigt samma funktioner som min.
Min kamera heter Sony ax450 tror jag =O
Så fick jag en kameravæska och minneskort också. WONDERBAR!
Nu har jag ett tag på mig att læra mig att knæppa fina bilder innan lilla melsisen kommer till værlden, men redan nu kan jagh bara sæga....VILKEN SKILLNAD! Love it. Tack m in kæraste kæraste man!

Igår var jag helt færdig och somnade i stående positioner næstan, tror det kan skyllas på en miniførkylning...ær inte sæker dock. Idag klev jag inte upp førræn klockan 12-13 någon gång och jag har fortfarande på mig mjukisklæderna. Solen har varit uppe och vinterlandet har varit fantastiskt vackert och en del av mig ville verkligen ut och foftografera och øva...men den andra delen sa att jag bara skulle slappna av och gøra ingenting...den delen vann.
I och med det har jag sett en kul version av Askungen (Din før evigt eller något sådant hette den) och Drew Barrymore var med i den. Det var perfekt underhållning i juldagarna. Sen såg jag lite på Oslo Horseshow och sen var det dags før Man U match och då kan ni ju gissa om jag blev bortskickad från TVn? Haha.

Nu ska inte gøra något vidare.

Men God Fortsættning till alla er!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0