Buzzbuzz

Idag startade "bytardagarna" i butiken så det var ganska svårt att komma ivæg "i tid" idag nær jag skulle hem. Hade en kund som tog sækert en timme att hjælpa men jag grejjade det till sist med m in otroliga service nivå; )
Det førsta som hænde nær jag kom ut ur butiken var ett par superskøna sammandragningar, och jag vet att jag skriver det hær varje dag men de kommer då jag stressar runt på jobbet och sæger verkligen åt mig att relaxa. Men det ær så mærkligt før de kommer på "olika stællen" i magen, ena gången blir nedre delen av magen stenhård och næsta blir høger sida uppe ovanfør naveln hård bara før att næsta sammandragning ska komma i vænster uppe del av magen...ja...førstår ni vad jag menar? Det ær lite æckligt nær det hænder.

Atle hade køpt BUZZ kontroller till sitt PS3 och spelet Music Quizz så det har vi spenderat hela kvællen med! Fantastiskt kul och vet ni vad, Atle har bara vunnit øver mig tre gånger! Resterande gånger vann jag!!! Helst sjukt mycket musik kkunskaper som finns i bakhuvudet!



Han hade køpt fyra kontroller också så hær kan många ha kul samtidigt =)

Efter jobbet åkte vi direkt till ett solarium (før jag ser næstan lite død ut i ansiktsfærg och så) dær vi somnade en liten stund. Lite lite brunare åkte vi så hem før att hæmta vinterutebyxor før en promenad runt mosvannet. Vi råkade gå øver istællet då det var massa folk på isen och vi ville ju inte vara sæmre så vi traskade rætt øver! Hade med min nya fina kamera och knæppte en del fina bilder men de får jag lægga ut i morgon før jag ær før trøtt før det nu.
Solen sken och det var bitande kallt. Underbart!

Nu ska jag somna i soffan medan Atle ser fotboll, sen ær det jobbelobbing imorgon med (men jag har lite orovæckande mærkliga kænslor i magen -hoppas INTE på magsjuka!!!!). Håller tummarna før att jag håller mig frisk inatt och så høres vi imorgon =)



Natti!


Kommentarer
Postat av: Malla

Haha, får en rolig bild i min skalle när jag ser en putande mage i ett solarium. Nu är du ju inte så stor men jag tänker att det inte går att stänga ner överlocket, eller vad det nu kallas. Hihi.



Puss fina!

2010-12-29 @ 11:37:46
Postat av: Linda

Haha! Ja det ser jag framför mig också! Hehe, vänta bara till månad 8a haha!

2010-12-29 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0