Ny dag nya tag =)

Idag ska jag jobba kväll. Fantastiskt...hehe.
Är ganska nöjd för ögonblicket ändå, att jobba kväll innebär ju att man har en hel förmiddag på sig att göra saker...som...att sova längre, träna (har varit på spinning), gå en lång tur med Mopsen, äta lunch med mannen. Ja...det var väl sån cirka det jag har hunnit med idag.
Ja...jag funderar fortfarande på hur man kan misslyckas med pulvermos...men, det gick! Tror jag ska ställa upp på kocklandslaget=)

Just nu lyssnar jag på Elton John och Tiny Dancer. Mycket bra sång som jag nästan glömt bort att den fanns...hmm...nu ska jag bara få den över till I-phonen...tekniken och jag är kanske inte bästa vänner...
Glädjer mig till imorgon, då är det "tjejkväll", ja, jag och Atle kalar det så när jag ska få bestämma alla aktiviteter. Det blir så klart lite shopping, gooood mat (krabba) och nog ett glas vin eller två.
I helgen är jag ledig och vi ska hålla på att städa, städa, städa inför visningen på måndag dvs OM inte Lisa kommer på besök över helgen.

Alla bör komma ihåg att dom är mer än hjärtligt välkomna att hälsa på! Från och med maj så har vi ju ett fint och stort hus att erbjuda boende i, så folkens, inte vara räda att beställa tur till Stavanger =)


Nä, nu vankas jobb. Fast först ska jag smita in på Malins blogg och se om hon skrivit ngt efter att hon fått en till liten tjej =)'


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh kul Linda!! Jag ska bli bättre på att uppdatera jag med nu:) Kramen

2010-04-09 @ 07:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0