Hektiska dagar!

Ojoj, det har varit jobbmaraton och försäljning av lägenhet och bladibla.
Nu sitter jag här på onsdag kväll med ett glas vitt framför mig och solnedgång framför ögonen (sitter på terrassen och myser) och är bara lugn och rofylld. Lägenheten blev såld till ett mycket bra pris och ja, livet är så bra som det bara ska vara när man är så gammal som jag är =)
Jobbet har varit hektiskt med MASSA folk och massa spenderade pengar. Herregud, finanskrisen är definitint avblåst och folket längtar till sommar med nya fina kläder på kroppen.
I helgen kommer kära Lisa igen och det ska utan att överdriva bli helt fantastiskt! Lisa är en av världens bästa och finaste personer och jag är lycklig som har en sådan fin väninna i livet mitt=)
Idag har jag, mot ekonomin min(som alltid befinner sig i finanskris) handlat lite nya kläder, igen igen. Köpte en jumpsuit (OBS: en kort shortsmodell ala 50-tal, INTE en sådan där sovpåse som alla kids har på sig, viktigt!), en svart kortärmad see through blus, ett spets linne att ha på mig under alla genomskinliga toppar samt ett blått och härligt linne, allt från H&M så det är ju inte jordens undergång ekonomiskt..men allt var KNALLFINT. mmmm...älskar garderoben min.

Imorse när jag vaknade, lagom grumlig i huvudet, gick jag in på badet och vad fann jag där? En tandborste, färdigpreparerad att använda, en fluortablett och en liten lapp med älsklingens handstil med en underbar kärlekshälsning. Bättre morgon än det går ju inte att få.....åååhhh....
Han är den mest omtänksamma mannen i världen!

Idag går tankarna till huset jag snart skall flytta in i med världens bästa man och eventuellt en fin liten lisa på nedervåningen =)

Dagens outfit bestod av vita cons, svarta tights, oversized topp-vit, baseball jacka och håret ihopsatt på huvudet i en fantastisk boll ;-)

Nu är det back to vinglaset och älsklingen, solndegången och den goa stämningen =)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0