Åh hummer å hoj!

Tror aaaaldrig jag varit så hungrig!!! Det började igår kväll efter att magsjukan började ge sig, då blev jag sugen på riktig mat men åt inget annat än en smörgås...
Idag var det massa att göra på jobbet, kunder hela tiden, nya varor, fixning inför helgen så tiden bara flög fram! Kan lugnt säga att det märks att julen är på ingång! Månadsslut också vilket innebär pappersarbete i form av rabattkontroller, överföringar, timlistor osv, you know:-). Ingen mat på hela dagen dvs:-)
Nu står mannen och rensar fem(!) stora humrar som vi ska äta och magen håller på att hoppa in på egen hand i köket och välta ner mannen på golvet för att ge munnen fritt tillträde till den bästa maten som finns. Åååh, så, hungrig!

Ikväll ska vi se på sagan om ringen nere i våran källare där vi har köpt en riktig hemmabio, och då menar jag riktig! Sjukt surroundsystem från Bose som klår allt jag någonsin hört! Godis är också inhandlat. Nam nam!

Julpyssel och pynt har jag inte haft tid till men magen kurrar efter lussebullar och morotskaka så det blir nog bak i helgen!
Snö har det kommit också:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0