What to do?

Ligger inne i sängen då solen skiner och värmen är på besök, men alltså, det är inte så mycket att göra åt saken. Jag intalar mig själv att jag kommer få sol och värme på Mallis om inte alltför länge så det går bra. Det positiva i kråksången är att jag snart är nere på vikten jag hade före graviditeten, bara tre kilo kvar. Hade dock inte tänkt gå ner så massa på grund av sjukdom men den kom ju lägligt just innan bikinin ska på;-). Så, för att se på tillvaron lite ljusare sprallar jag förbi spegeln så ofta jag kan och känner mig ganska nöjd, snart iaf.
I två dagar har jag levt på coca cola, jag är hungrig! Men det är inte smart att äta när magen håller på å härja så får bara vänta ut den, imorgon ska jag äta ris (tror jag!) om den tillåter.



Melodie älskar solen och blir helt rosenrasande då hon ser att man är på väg hem och in! Hihi, hon har fått en vilja lilla damen och den är ganska stark. Idag efter hon ätit frukost gav jag henne jordgubbar -som hon ÄLSKAR, men såg att hon egentligen var för mätt för att få ner dom. Då tog jag bort tallriken och lyfte ner henne på golvet och hon blev så arg så hon inte visste vad hon skulle göra med sig själv, kastade sig runt på golvet och skrek. Jag kunde inte annat än tycka att det var sjukt sött! Min lilla gumma vet vad hon vill nu! <3


Nu ska jag sova lite grann. Solen får minsann vänta tills jag är frisk!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att lill-donnan har stark vilja, hon kommer gå långt! ;) Hoppas du blir frisk snart så du oxå får njuta av sommarvärmen. Kram

2012-05-27 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0