Inventering

Inventering ikväll och det har hängt över mig som ett liter moln hela denna solfyllda dag. Känner lite att det går i full fart hela dagarna från det att man vaknar till efter klockan 19 då Snupi går och lägger sig. Ikväll skall jag dock och räkna pinaler i butiken, varenda dammråtta räknas! Eller ja, typ. Vet inte när vi blir färdiga men vet att det är min egentid som försvinner helt. Tråkigt. Kände inte så innan mellie, men nu värnar jag om den lilla tid som finns över. Nåja. Färdig gnällt, nu är det på med skorna och kör igång. Huuuuuja!


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Åh äntlige n kan jag kommentera igen! Egentiden är grymmt värdefull men d brukar bli lite skratt på de där inventeringarna:)

2012-05-02 @ 20:56:11
Postat av: Camilla

Egentid är guld värd!



Men berätta om huset nu! Ska ni?!

2012-05-03 @ 07:57:19
Postat av: Malla

2012-05-12 @ 19:52:58
Postat av: Malla

Saknar dina uppdateringar! Och precis, hur var huset??

2012-05-12 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0