Hej hej!

Är ni imponerade över mitt bloggande? :-)
Just nu så är jag inte på jobbet, och inte ska jag jobba idag heller för Melodie har diarré sedan i onsdags och då är hon inte välkommen hos dagmamman...suck. Jag vet att hon bara är dålig i magen för hon får tänder (det har varit massa bajs då hon fått alla sina tänder så denna tand är inget undantag). Hon är hur frisk som helst i övrigt, glad som en sol och lika fartig som en helt vanlig dag, med undantag för dom hundra blöjbytena och såriga stumpen.
Så. Här sitter jag. Gumman ska sova men gör det inte ännu, hör henne babbla på ute på terrassen.

Det största som hänt idag är att jag har fått mina första pussar från gumman, två stycken godingar rätt på munnen! Mmm!!! Hjärtat svämmar över av kärleken! Hon kom helt på eget bevåg och pussade på mig, mysen!

Så håller hon på att lära sig att gå. Hon sjanglar på och står, tar ett steg men sätter sig sen då hon kommer på vad som sker. Hon har gått tre-fyra steg, men det är då hon distraheras eller lockas till det;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0