Ahmen seriöst?!

Jag är sjuk igen! Hur är det möjligt? Seriöst, jinxade jag 2012 genom att vara helt däckad på nyårsafton (förkylning)? Nu har jag haft magsjuka, skurit mig i fingret och sytt massa stygn, haft vattenkoppor och INNAN jag var frisk från dom fick jag typ magsjuka igen. Sedan måndag har toaletten varit min bästa vän, minimum 15 akuta besök om dagen. Har bitit ihop och gått på jobb med magontet från en annan värld...efter att ha varit vaken en stor del av natten känner jag bara att jag inte orkar mer. Varför ska jag vara så mycket sjuk nu helt plötsligt??? Trött på det. Solen skiner det är minst 30 grader i skuggan för tredje dagen på rad, JAG VILL INTE VARA SJUK IGEN, MER!


Mellie spratar runt i linne och trosor och är så söt. Solskydd på hela kroppen och myser. Det hade jag velat göra med henne. Mysa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0