Vad gör alla med allt som bakas?

Alltså, det är sjukt inne att baka hit och dit, cupcakes med frosting som hos de flesta amatörer ser mer giftig ut än god, kladdkakor, bullar, tårtor jamen allt! Det ska bakas, mycket och hela tiden. Men, vad gör alla med sina skrytbak?
Visst bakar jag också men helst inte pga att det ju är någon som måste äta upp "skrytet". Och det skrytet är inte lika mycket att skryta över när det sätter sig på röv och lovehandles, eller hur? Därför bakar jag inte så mycket som jag skulle kunna. Och den dagen jag bakar cupcakes med frosting så ska jag iallafall inte göra så dom ser giftiga ut, eller ska jag? -Då kanske inte rumpan min får lida för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0