Sömnlös i mitt hem!

Oh lord what a natt!
Melodie vaknade 00.45. Jättepigg. Klar för en ny dag! JIPPIE! Klockan 05.30 somnade hon igen. Jada, och min väckarklocka var ställd på 07.15.
Vilken härlig dag! Och gissa vem som blev jättemutt på mig då jag till slut väckte henne efter att jag fixat mig inför jobbet, jo, lilla nattugglan;-). Detta trots att jag upprepade gånger sa till henne att vi skulle kliva upp tidigt.

Jobbdagen gick förbluffande bra, jag kokade en kanna kaffe och tog med kopp och termos till jobb och sippade svart hela dagen, mycket väl godkänt!

Nu har lilla övertrötta babyn somnat, tror jag, efter att ha skrikit en hel del i sängen i sitt rum. Hoppas hon kan sova resten av natten där, då blir det premiär! Var tvungen att lägga henne i sin egen säng ikväll för det gick inte att lugna ner henne, vild som en virvelvind! Övertrött AB.
Nu sover hon så ska kika till henne.
Wish me luck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0