Gott i håll?

I fredags fick jag en komplimang. Kanske? Eller?

En kollega frågade hur många år jag fyllde varpå hon sedan utbrister - " oj vad gott i håll du är!" (typ shit vad bra du ser ut trots att du är stengammal!). Jag vet ju att hon bara menade väl men kunde inte ruska av mig känslan av att nu, nu är det på allvar alltså. Det var ju en sak när du var 23 och var tvungen att visa legitimation på systemet/polet, då blev man ju nästan lite irriterad men den här kommentaren som min stackars kollega sa till mig i all välmening som en komplimang, kan vara något av det värre någon sagt till mig!
Alltså inte så jag bryr mig massa om just orden, men följderna av dom blev att jag fick en väckarklocka om att dagarna blir till månader och månader till år.
Men det var ju trevligt att få veta att man ser bra ut -trots att jag är så gammal?


Kommentarer
Postat av: Marie

Har också fått såna kommentarer! Precis när jag började på hotellet så fattade ingen att jag var så gammal som jag var, och när det kom fram att jag fyllde 30 förra året så blev det fler fågelholkar :) Känner mig för det mesta som 23!

2012-02-13 @ 12:03:23
Postat av: Jessica

Äsch, SÅ gammal är du ju inte ;) Och du ser ju bra ut trots att du har fler år på nacken än vad man tror.. :D Ha en bra dag!

2012-02-13 @ 12:20:32
URL: http://jessicaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0