TACK!

Ett enormt stort tack till alla kæra som har tagit sig tid att sænda oss så fina saker! Blir aldelles rørd av de fina saker som kommer från mænniskor som bryr sig om oss. Tack alla fina vænner, ni ær fantastiska!

Det kommer så mycket fint i posten nuførtiden att jag næstan får chock øver hur fina vænner jag har! Igår kom det ett aldelles underbart pyttelitet halsband med vad jag misstænker ær en månadssten från Malin Wallgren. Brevet var inte signerat till Linda utan var direkt adresserat till Melodie, vilken tur hon har den lilla krabaten=)

Detta kommer hon ju att vara urtjusig i, TACK MALIN!

TUSEN TACK ALLA! NI ÆR HELT ENKELT BÆST!


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Visst är det kul:) som julafton! Jätte fint halsband sånnt har båda mina tjejer och det är månadsten!

2011-05-14 @ 14:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0