Lite bilder

Här  är lite bilder från helgen.


♥ Min fina fina som laddar däcken på bilen infør smitningen vi gjorde førra veckan! ♥

Lørdag:
Knall fint väder, sol och vår!
Handlade in ett myggnät och regnskydd till vagnen denna soliga dag också, bløjbytta fick jag i butiken =)

Jag och "lilla" magen såg ut så här då vi gick på tur i Lørdags.


Med den nya jackan på såg vi ut så här.


Den är fin.


Sittpaus i UNDERBAR sol som värmde før  førsta gången i år!

Søndagen
Vädret var perfekt før en promenad i bergen. Ganska varmt och gott, ingen vind.

Vandringstur upp mot fjället!


En liten en som førsøker flytta världen!


Snart snart är det kanske grønfärg i träden också?


Liten och stor på tur!


Stor visar stolt upp landskapet och liten står redan nere i kurvan!


Jag marscherar glad i hågen nerfør backen!


Hihi =)


Och sen...går jag upp igen? Knäppis!


Klätterrankor øverallt! Grøna hela året, perfekt!

Måndag

Jag låter magen visa vägen till läkaren.


Efter middagen bjød världens bæsta man på fotbad, fotmassage och pedikyr..bara før att jag inte når ner själv..vilken man, vilken man!
♥♥♥ ATLE ♥♥♥


Puss!

Nu ska jag ta en lugn och fin kväll. Mannen har fått permission från sin gravida fruga och har åkt till vännerna sina før att spela Fifa11. Jag ser fram emot en lugn kväll i TV-soffan. Middagen är avklarad (Tacos -jag gør det ganska lätt før mig nuførtiden), gotterierna står på rad i skafferiet om jag vil ha dom...jaa...jag har det ganska bra mao.
Ha en fin kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilket fint inlägg:D

2011-03-21 @ 17:57:33
Postat av: Camilla

Glömde säga att jag blev avis på att du får ha cons och att jackan var väldigt snygg!

2011-03-21 @ 18:00:33
Postat av: Malla

Åh, underbart med bildkavalkad. Och du, vilken man! Gör han sådant där underbart utan att du ens behöver be om det? Lyx hur som! Njut av dina nyskrubbade fossingar och fina bebismagen, snart är den puts väck =)



PUSS!

2011-03-21 @ 18:21:03
Postat av: Linda

Camsan: Conselonser är det enda jag har, førutom när det regnar då tar jag på mig Ilse eller Hunter =) GLAD att det blitt väder før sådana shoesar igen!



Malla: Ja, jag skämmer ju inte bort er med bilder, men ibland så surprisar jag =)

Ja, han gjorde det helt på eget initiativ, fantastisk är ordet =)

2011-03-21 @ 18:48:25
URL: http://lindasin.blogg.se/
Postat av: Johanna

hur GÖR du för att få din man att fila dina fötter - säger bara det, RESPEKT! =) kram

2011-03-21 @ 21:38:05
Postat av: Linda

Johanna, han gjorde det på helt egen hand, vet inte men han måste verkligen lska mig =D

Eller så sov jag utan sockar inatt och "filade honom" med mina føtter hihi, det kan ha satt skruv på saker och ting =)

2011-03-21 @ 22:13:27
URL: http://lindasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0