Otroligt!!

Detta ær helt otroligt men tapeten på fondvæggen ær på plats!!
Det ær inte perfekt, det finns ett par luftbubblor, lite ojæmna kanter och ett fint hål som jag lyckades riva upp med en stol, men annars ser det FINT ut! =)
Atle jobbade på som en hjælte efter mina instruktioner och han var så duktig!

Innan vi børjade med tapetseringen så lyckades jag orsaka ett litet bråk med en stackars trøtt Atle då jag  råkade stoppa igen hela køksvasken med grøna ærtor, tomater och løk. OOOOPS! Hallå, det brukar inte åka ner ju! Men någon hade flyttat på den dær saken som gør att hålet kan rensas..
Det var æckligt. Vældigt æckligt att se A græva nere i røren och røren bara spydde ut vætska och matrester...bluææ!
Nåja, min handydandy man klarade biffen och nu funkar køket som det ska igen =)

Imorgon kommer det bilder på min nya vægg OCH magen =)
Natti!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wohoo!

2011-02-03 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0