Racerblogg

Ska racerblogga nu då hon tar en tupplur och mannen inte har kommit hem ænnu, maten står på bordet och bara væntar.

Igår var jag på mitt førsta spinningpass før, ska vi sæga høsten? Ja, jag tror vi ska det!
De två uppværmningssångerna gick bra (surprise?) men på førsta jobblåten så fick jag banne mig mjølksyra i benen, bara att jobba sig ur den! Det gick bra efter ett tag men jøsses så tungt det var då man haft en paus på en dryg månad! Men nu ær det seriøst. Nu ær vi igång igen, kroppen och jag och det kænns BRA! Spinning idag igen, I LOVE!

Har varit en snabbis på stan idag før att hæmta bilderna jag bestællde innan jag åkte till Sverige, nu måste jag bara finna en massa ramar som passar men får gøra det då plånboken sæger at det ær OK.

Bjuder på lite dopbilder idag:


Hær kommer vi!



Vilken sång var det vi skulle sjunga? =)


Med farmor och Farfar och mormor och morfar.

Fadder Jone, Jørgen och Camilla.

Presenterna var många och vældigt fina!
Tack!



Nu dags før middag!
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken vi bild på lilla plumsan! Längtar tills nästa gång jag ser er! kramen

2011-08-18 @ 15:15:44
Postat av: Malla

Va fint med lite bilder från er norrlandsvistelse. Ni ser ut att ha haft det hur bra som helst!



Puss & kram!

2011-08-20 @ 18:54:47
Postat av: Linda

Camilla: Tack =)

Malla: Vi hade det helt rått!!! =)

2011-08-20 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0