Grey's

Åh herregud. Ja, så illa ær det.
Jag har kikat med ena øgat på Greys Anathomy och med andra har jag letat barnvagnar, møbler till babyrummet etc. Men. På slutet nu så har en cancersjuk kvinna fått tabletter från lækarna som ska gøra slut på hennes lidande. Vid hennes sida satt hennes man nær hon långsamt under 45 minuter avslutade sitt liv. Dær låg dom. Sida vid sida och høll om varandra. Før sista gången. Fy fan vilken panik. Livet alltså. På något sætt hoppas jag att jag och Atle dør tillsammans i en olycka eller något nær vi ær 155 år gamla. Att mista din livspartner eller dina barn måste ju vara att dø en smula sjælv. Hørde ialla fall pløtsligt mig sjælv sitta och tjuta framfør tv'n. Gravidhormoner.
Livet. Døden. Hand i hand.
Ælskar dig Atle. Kør førsiktigt ikvæll!

Kommentarer
Postat av: camilla

Håller med urs vilken ångest man kan få när man tänker så! Jag försöker ta vara på varje dag och pussa lite extra. Livet är ju så skört!



till nått helt annat så har förresten värsta bästa bh tipset. Köpte en amningbh från Carriwell som även är för växande puppor. åsså får man med en förlängare för omkretsen, du vet som man hakar på. seamless bra heter den, jaja tänkte bara tipsa då vi pratade om det.



Hoppas ni får en mysig jul! Stor kram till er!

2010-12-22 @ 00:31:08
Postat av: Lindis

Åh tack før tipset och ja, det ær ju fasen æven omkretsen som væxer =(

Vart køpte du den då?

Hoppas ni får en super mysig førsta babyjul! KRAM

2010-12-22 @ 22:30:10
Postat av: camilla

Köpte den på babyshop.se

2010-12-24 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0