Fredag!

Lyssnar på just nu: Ellie Goulding
Dagens Outfit: Svarta satin chinos från Bruuns Bazaar, vit långärmad t-shirt från Kronstad, silke linne, lång beige cardigan H&M och vita Cons + vit sjal med blommor på =)

Har varit på spinning, gott att börja dagen med en redig omgång svettning! Surt att sätta alarmet på 05.15 dock, men ack så nöjd jag är nu! Nu kan helgen börja, bara ett par timmar på jobbet så är vi där, HELG!
Tänkte mig att jag skulle sätta mig en stund när jag får en minut över för att se om jag kan få ngn fason på denna sida, det är kanske tråkigt och ha den helt vit eller hur den nu ser ut...

Nu börjar jag stressa över helgen när den nalkas och är så tätt på. Vi ska ju som sagt städa varenda liten vrå inför visningen och nyfikna näsor. Inför fotografen gick det ju bra, då kunde man stuva in i skåp och då, men nu ska ju dudsen se på precis allt och det är väl kanske inte den bästa PRen för lägenheten om den ser ut som en rövarkula. Sjutusen fönster är det också som skall putsas...hujjahujja.

Just det. När jag var i Luleå så kom jag på att jag ville starta en Monki butik här i Stavanger, men surt sa räven, den kommer redan i maj. Om jag hade varit typ så ett år tidigare kanske jag varit den lyckliga uppstartaren av Monki. Det hade ju inneburit mycket jobb men det är det som är kul, att hitta något du verkligen brinner för och som är som din egen "baby".

Nu är det en liten tur med Lullan och sen jobbing.
Ni kommer väl ihåg att det var idag jag skulle få handla lite kläder och sådant? Har försökt fundera på vad jag vill ha, toppar behöver jag...vi får se vad jag finner och OM jag finner ngt..ni vet hur det är, då man verkligen SKA shoppa så går det inte, men när man är fattigare än en kyrkråtta, DÅ ska man finna fina saker och halvt ruinera  sig själv...

Ha en fin dag!



Uppdatering från shoppingturen=)

Jag hittade mig ett par riktigt fina tingeltang =)
En cardigan med guldknappar från h&m, har sett på den ett tag och nu är den min.
Ett par ljusa sommarjeans från Gina Tricot, en blåvit randig (surprise) body, ett par tights med dragkedja-svarta, ett par ballerina skor med guldspänne på-svarta, en seethrough topp typ singoalla style -svart och en vit oversize t-shirt med guldpsljetter på...å ja, ett blå vitt bälte i tyg! Fina saker!

Nu har vi ätit krabba och sitter på terassen med ett glas vin och väntar besök från sibbe & miriam, Vikeke och en väninna till henne. Det blir nog kan´ske ut ikväll ändå...

Lisa sitter i bilen på väg från stockholm med linus och en vän och kommer hit imorgon för att ...ja, för att hälsa på =)

Kul dag med en fortsatt fin kväll! Jayy!

Ses i natten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0