SPINDELMONSTER!

Satt och åt frukost och såg plötsligt en ny tavla på väggen? Nej vänta, det var ett sinnessjukt stort monster av en spindel!!! PANIK!! Jag har blivit ok när det kommer till att hålla lugnet när det kommer till spindlar MEN DEN HÄR ÄR PÅ RIKTIGT GIGANTISK!
Atle kommer från jobbet med en av hans anställda och ska dräpa den här saken! Helt sjukt!! Jag dör om den rör på sig innan! Har aldrig sett något liknande. Borde ringa polisen för den här jätten har fått mig att känna mig osäker i mitt eget hem, kränkt mina rättigheter och borde klassas som inbrytare av första klass och omhändertas av ett zoo. ÄCKLIGT! Nu måste vi flytta.


Kommentarer
Postat av: Malla

Linda, skriiiiiv då! Släng upp lite bilder, ge ett livstecken. Vad som helst :)

2012-07-26 @ 17:26:52
URL: http://pachamalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0