rutin

Jag och Melodie ær i en riktigt bra flow just nu. Vi stiger upp 8-9, pyntar oss och æter frukost. Leker en stund och går ut på en promenad då hon somnar och sover i allt från en till tre timmar. Detta betyder att jag har ett ganska fint hus just nu, dammfritt, putsade fønster, god mat och ett fantastiskt humør! Då hon vaknar ær det lunch, och sedan kan vi eventuellt ta oss en tur ut igen -shopping, handling, promenader eller vad det nu ær. Sen lagar vi mat och så ær det dags før en sovning till, varierande længd men hon får inte sova efter 17.00. Klockan 19 børjar vi med "nattningen". Grøt først sedan upp och ta på pyjamas sedan flaska med mjølk eller vælling och vid 20.20 sover hon. I våran sæng dock. Dær stannar hon hela natten. MEN, ær det det som ska till før att jag ska få en timme eller två på kvællarna so be it. En liten kul sak. Idag skulle vi æta frukost och jag gør en macka med ost till mig sjælv och grøt till henne. Men ack så dumt av mig att tro att hon skulle ha grøt, hon blev SÅ ur då hon såg att jag skulle ha mackan och totalvægrade grøten. Hon åt min macka. Jaja, vilka uppoffringar man får gøra va;-) Det roliga med detta ær att hon før två veckor sedan høll på att spy och spy och spy vid minsta smula i munnen...men skam den som ger sig =) Nu smaskar hon mackor med leverpastej så det står hærliga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0