O happy day!

Idag ska melodie sova hos farmor och farfar och jag och Atle ska gå ut! Hoho! Det är 19 månader sedan jag och Atle var ute tillsammans sist! Längtar!
Först ska vi äta middag, krabba, och sen ska vi helt enkelt mysa!

Därav shoppingen igår.
Här kommer bilder på fynden.
Örhängen, halsband, hårspännen och annat pynt inhandlades för endast 10:-/sak. Ändå kom jag på mig själv med att stå och fundera över om jag skulle köpa det?
Kör på detaljer i oranget i kväll, blir nog kul;-). Kanske inte har allt på mig men iaf nagellack, väska och så örhängena eller halsbandet.

Den guldiga tröjan och det vita linnet kommer båda från bik bok, guld t-shirten gick lös på 49:- och linnet 199:-.
USA tröjan, tror jag blir en favorit och kommer (hör å häpna!) från Cubus.
Köpte även ett par byxor från 2ND DAY, de får ni bild på senare:-)


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Ååå njut, ha kul, mys och SOV länge imorgon på morgonen!!

2012-01-27 @ 13:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0