Hihi

De sista inläggen från mig har verkligen bara varit "jag är sjuk"! Så komiskt! Nu är jag redigt less på det iaf och kommer imorgon gå ut på en promenad, första detta år! Ni vet när ni varit sjuka länge och bara suttit inne, då är man som en ko på grönbete när man väl kommer ut i världen igen! Ska sminka mig lite, kanske ta några fina kläder på mig, sitter säkert bättre på nu än innan sjukan kom då jag inte ätit så mycket på en vecka -undantag godis. Det har tydligen gått bra att få ner;-). Oopsi!

På lördag är det babysimning igen och vi ska gå, men jag hoppas Atle kan bada med henne för tror inte det är väldigt smart att bada innan man är ok, det tar en stund efter badingen innan jag får på mig mina kläder då jag prioriterar lillan först, det är ganska kallt i omklädningsrummet så måste vara snabb snabbare snabbast, inte lätt med en liten ål till tjej som inte är förtjust i påklädningsmomentet och som dessutom, bara för att försvåra det hela, har kommit på att man ju kan ta AV sig blöjan genom att dra i tapen. Jada, så, det är svettigt ibland i kampen mamma-babyen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0