Ehm...?

Alltså. Då Mellie vaknade imorse vid fem-snåret så skulle jag kliva upp och fixa en flaska till henne. Jag hade tidigare under natten reflekterat över att det var ovanligt ljust ute i hallen utanför sovrummet men slagit bort tanken med att jag väl glömt lampetterna på i mellies rum. Men egentligen visste jag att det inte var så.
När jag då klev upp kikar jag in på mellies rum och ser att taklampan lyser.
Det jobbiga med det är att - den aldrig har lyst förut!!! Den har inte gått att få och fungera, helt omöjligt har det varit. Men där mitt i natten någon gång har den alltså, helt på egen hand och på eget initiativ (?) börjat lysa. Måste jag säga att det inte kändes så kul för en person som är skeptisk till natten och dess faror att lampan bara hängde där, lysande och fin. Hm.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Så fin liten djurdress gullet hade:) Håller med om att sånt där är läskigt. Synd att lampan var så fin, då kan du ju inte byta ut spöklampan heller.

2012-01-13 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0