Effektivt

Har haft en superkul dag idag! Åkte till byn och såg vad butikerna ville slänga på en till vrakpriser men inget, inget fick följa med hem. Inte för att jag inte försökte men det var inget som jag ville ha, huh?

Träffade Lisa och pratade bort en timme medan snön piskade ner i backen en månad för sent. Vi pratade rykten, skvaller och tarmsköljningar, inte vet jag varför men konversationen hamnade där iaf.

Medan jag pratade med Lisa fick jag en inbjudan av Marie att komma förbi och mumsa nybakad morotskaka, och vem i sina sinnens fulla bruk tackar nej till det? Tjatade iväg tre timmar hos henne och begav mig hemåt, egentligen lite för sent, men hoho, ibland måste man vara lite crazy;-)

Middag blev sweet and sour pork och ris, kände inte för att laga ngt mer komplicerat än det, men gott var det och mätta blev vi medan gumman låg ute i vagnen och sov.

Ikväll fick jag henne att somna kl 21.00. Läggningen tog en timme med mig liggandes intill henne i våran säng. Nåja, bättre än ingenting!
Har hunnit med två tvättar och en diskmaskinsvända med tillhörande utplock samt desinfektering av diskbänk med klorinlösning. Såg ett program om hur mkt proteiner och grejjer som ligger kvar där och tänkte att jag borde göra det oftare ja.

Nu håller vi tummarna för inatt!

Och Johanna, tack att du tog dig tid att skriva en så bra kommentar! Verkligen tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0