Natten

Det var en fantastisk natt! Melodie sov hela natten ända fram till Atles alarm ringde klockan sju!
Hon somnade helt själv och skrek i typ 10min sen satt hon bara där inne i sängen och tottlade med något. Var in och tittade till henne då och då och till sist hörde jag hur hon la sig tillrätta och somnade.
Ikväll kör vi samma metod och hoppas på samma lycka en natt till!

Idag har jag och mellisen varit på babysång, jättekul hälsar hon, återigen var det instrumenten och såpbubblorna som var bäst!:-)
Jag och atle har bytt bilstol till den nya jag köpte för ett tag sedan, kört tillbaka maxi cosin till Atles bror som ska få ny baby i juli (väldigt bra planering, nu får vi bara se till att vänta med nästa tills den nya babyn blivit 10 månader;-). Så har vi fått upp tallriks hyllan i hennes rum, badat baby och ja, nu såg jag att hennes gröt tog slut så jag tror jag tar mig en kvällsprommis och köper ny.

Så här såg jag ut idag.
Tiger jeans, Tommy hilfiger tröjan (igen;-), Tommy hilfiger t-shirt, trench från bruns bazaar och the one and only conversarna ;-). 6 plusgrader tillät liksom en att lämna vinterjackan i klädskåpet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Går inte att kommentera "ok?" inlägget , så det får bli här istället. :) så fort barnet kan vända & vrida sig så som det känner är skönast är allt helt OK. Sova på rygg är ett måste bara då de är spädisar. Båda mina sover på mage. Skönt att hon sover bättre! Kramen

2012-02-17 @ 00:03:40
Postat av: Camilla

Hade samma problem som johanna. Och förresten johanna! Skulle kommentera ditt senaste inlägg men det gick inte igen!



Säger som johanna det är bara då dom är spädisar och inte kan röra på sig. Nu är ju mellies stor och kan sova hursomhelst :) Hon har starka lungor och hon kan vända på huvudet om hon skulle ligga konstigt på mage. Hon känner vad som är bäst själv :)

2012-02-17 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0