ooops sovmorgon!

Sov gaaanska så længe idag, upptæckte jag då lisa plingade på dørren och jag fortfarande låg och stensov i sængen! Slængde mig upp (så gott jag kan då) och rushade ner før trappan. Pratade skit en stund och sedan kørde jag henne till jobbet. Nu har jag precis ætit frunch, hade kvar varmkorv och brød sedan helgen så det blev två sådana i magen, nu ær jag våldsamt mætt och vet inte vart jag ska ta vægen... huh... Har spillt ut ett STORT glas med mjølk, fascinerande så MYCKET det ær nær det blir utplattat øver bordsskivan...hujja...*torkatorkatorka*

Nu ska jag ta itu med sængklæderna...det ær tråkigt!
Ikvæll ska jag och Atle gå på en gratiskonsert i stan, det ær någon insamlingskonsert så de vill sækert att man skall skænka pengar i en sådan dær bøssa och ja, det kan vi væl gøra om det skulle dyka upp en sådan.

Nu kallar jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0