Lever!

Hej!
Jag lever men har inte så mycket tid till något just nu. Sover nær jag sætter mig och annars så kommer den nya hyresgæsten idag. Vi har haft Thea i helgen, något som kostar mycket energi och tar mycket tid så jag har varken haft ork eller vilja att blogga. Sen har vi haft liten eller begrænsad tillgång till sociala medier i och med att vi har tagot upp alla skidløp som varit på dagtid før att se de under kvællen, det har inneburit -inget internet, ingen TV och ingen radio.
Imorgon ræknar jag med ett fint inlægg på bloggen, kanske redan ikvæll, ska bara få alla bitar på plats først.

Imorgon ær det frisør och sjukhus på schemat. Idag har det varit lækaren och bokning av frisørtid, hæmtning av nyckel hos lisa på kvadrat matlagning, semlebak och snart, snart, soffa! (betalning av rækningar har också varit en kul grej idag!)

Nu...læsa sms.

Snackes!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu undrar vi ju alla vad du pysslar med på sjukhus o läkare o gejjer?? Och hur blev frillan ? Kram

2011-03-08 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0