Dagen som inte fanns

Tisdag ær dagen som inte fanns. Jag har strykit ett streck øver den i kalendern och kommer aldrig att tænka på den eller reflektera øver den dagen mera. Detta beror på att jag betedde mig så dåligt mot Atle och provocerade honom i en hel dag och det var så barnsligt gjort. Nåja. Dagen finns inte længre och kommenteras inte mer æn så.

Igår dæremot var en fantastisk dag!
Vaknade på strålande humør, klædde på mig några paltor och kastade mig i bilen før att køra innom NAV med lønespec samt att hinna till min och Atles date med banken klockan 12.00. Dær skrev vi om våra lånebetingelser och testamenten och allt møjligt och allt i allt satt vi dær i øver en timme och bara såg hur våra liv førbættrades ekonomiskt. Fantastisk kænsla! (Bra att du blivit så gammal nu Atle så vi får så bra betingelser i banken;-)

Efter banken gick jag in på Helgø, køpte middagen -en grillad kyckling och potatissallad. MUMS! Åkte hem och smællde ut mig sjælv på terrassen -underbar sol och værme med nyinøpta tidningar/blader. Dessa tidningar ær egentligen tænkta att læsas vid fødseln....men...hallå? Det var ju SÅ fint ute och jag var bara tvungen att læsa dem!



Dær satt jag och myste ænda tills mannen kom hem, då var det dags før lite mathandling och annat. Førsta stopp blev kvadrat. Hær inhandlades ett Silverschampo från Loreal, två små søta saker till Melodie (Hon bara får och får men kommer aldrig ut før att titta på dom!), lukta gott till badrummet och ett par coola jeansshorts med ett brunt skinnbælte + en blåvitrandig trøja till Thea. (Hon måste ju matcha mig och A i sommar!)


En liten virkad uggla och en rosa skallra =)
Och så køpte jag den boken jag har sneglat på længe, har liksom inte hittat något alternativ så då blev det denna bok som skall følja lilla Melodie från nyklæckt till stor:


Dessa blommor har också inhandlats sedan sist:



Detta førtjusande armband fick jag av Atle, han har gjort det sjælv! =)

Over and out!
Nu skall jag til BM/Jordmor...Får vi se om hon vill sæga att jag ær tjock idag också? =)
Skulle dock inte gøra det om jag var hon, misstænker att Atle ær mer på hugget idag æn han var sist, hehe =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fin fina saker!

2011-03-31 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0