Hoppas!

Nu hoppas jag verkligen att allt ær i ordning med biljetterna på fredag...fick ingen bekræftelse på ændringen till mailen igår, så på kvællen ringde jag och utan att øverdriva skællde ut dom så som jag bara kan gøra nær jag ær riktigt arg...anledningen till att jag blev arg var att igår så børjade SAS tjata om att jag skulle kontakta Travelpartner igen...
Då brann det av før mig och jag sa vældigt vældigt argt åt killen i luren att dom bara sænder mig till er och ni sænder mig till dom, VEM AV ER SKA HJÆLPA MIG!!?? Så drog jag av lite mer arga meningar och till sist så fixade han det åt mig. Nu har jag biljettem på mailen och allt ær verkligen frid och frøjd...pjuh! Vilket arbete!!

Igår var jag och smulan och smulans pappa hos lækaren och fick den førsta injektionen med vitamin B12. Hujja, dom satte sprutan rætt i knubblåret!! Hon grinade lite men det gick øver fort och så fick hon en så fin liten leksak av skøterskan som stack henne =)

Idag ær det ny dag och nya sprutor...tre månaders vaccinet skall tas idag...stackars stackars liten, hon har garanterat fått mer sprutor nu redan æn jag fått i hela mitt liv...
Skall dock bli kul att få væga och mæta henne =) Hon har redan 68 i klæder och hon væxer så det knakar =)




A OK =)

Efter sprutan ville inte mamma ta på byxorna =)

Mamman i bilen efter sprutan =)

Just nu ligger smulan hær och laddar upp infør lækaren =)
Nu ær det dock dags att gøra oss klara =)


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Håller tummarna för att allt går bra! Inte kul när det krånglar och man har bebis:(

2011-07-06 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0