Middag + bak avklarat

Så har jag lyckats handla veckans mat...skønt! Møtte Atle efter jobbet och han hjælpte mig och med en færdig lista + klara direktiv från mig så gick handlingen som en dans och på under 30 minuter! Dæremot så jobbade vi "mot alla odds" då vi upptæckte att de hade inventering på Coop då vi kom dit. TUR att jag hade styrt upp allt innan vi kom dit, annars hade mycket gått åt skogen då INGENTING fanns i hyllorna och saker som i vanliga fall står i en sida av butiken var flyttat till motsatta sidan...pjuh.

Væl hemme så hade jag redan måttat upp riset så det var bara att koka och potatisen stod kok-klar på plattan, grønsakerna var skurna och det enda som fattades var korven och champinjonerna.






Yummi yummi =)

Nu har jag precis bakat dom GODASTE muffinsarna ever och jag har redan ætit två...eller var det tre? :/
I vardagsrummet sitter fyra pojkar och spelar tv-spel....kan jag lægga till som vanligt tycker ni? Jag tycker de sitter dær ofta, ofta och spelar...menmen...jag får væl skaffa en egen hobby kanske?
Ær sugen på att sy något nu, får se om jag får till något under min långa sjukskrivning...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mmm ser gott ut!!



Här har du lite bebbe overaller till denna måste man dock ha skor och vantar men den var söt! säkert bra tjocka för att ligga i vagnen med. Eller vad vet jag hur ert väder är. Jaja, fin iallafall. http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5787&c=120&page=5&rnum=229

2011-01-18 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0