God Morgon!

Hellu världen!
Kan inte sova längre nu så jag får ta en liten blogging.
Idag ska jag utföra en mycket avancerad uppgift... dagens uppdrag idag är att välja film, jag och Atle skall nämligen gå på bio! Frågan är, ska vi se The Tourist med Herr Depp och fröken Jolie, eller ska vi se på Narnia nummer tre? Hmm...
Sen ska jag faktiskt göra en sak till, men säg inget till Atle ;) Måste få mig en plattång så jag kan fortsätta vara fin i håret! Den ska INTE kosta mycket, den ska bara ha keramiska plattor, that's all I ask for!

                                         
                                           

                                                  Snygga människor eller härlig fantasti?



Tänker mig något sådant här enkelt från Claes Ohlson, kostar 199:-. Jag tror det blir den =)

Ha en fin dag nu allihopa så skrives vi säkert ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0