God morgon

Tiden går så otroligt fort och nu har hela helgen passerat med Lisa här! Dessvärre var jag ju tvungen att jobba i stort sett hela tiden men vi hann med att ha kul ändå. På fredag hämtade vi henne på flygis, körde till sola stranden och satt sedan hela kvällen på terrassen efter att ha ätit krabba.
Lördagen jobbade jag så A blev Lisas guide genom Stavanger och hon fick nog med sig på ett ungefär alla butiker som finns här. De hämtade mig och vi spurtade hem till Terrassen, pyntning och utgång. Söndagen gick vi en promenad med lilla Lullan och slappade bara av framför Benjamin Button (uff uff den filmen är bara så fin så det blev en tår eller två) och sedan slängde vi oss in i Paranormal Activity...kontrast, jeppjepp.

Måndag var det inventering så jag körde jobbrace från 9-22...mmm...

Nu laddar jag inför helgen som skall tillbringas på okänd ort och tydligen så kommer vi inte hem förrän på måndag kväll! Har funnit passet mitt, det trodde jag var gone with the wind men efter en hel del stökande och bökande fann jag det!

Nu ska jag snart iväg på den sista jobbdagen o så är det hem och packa, men vad ska jag packa?
Har varit inne på Sola flygplts hemsida och checkat vad det går för avgångar på måndag morgon runt 10-snåret, Amsterdam, Paris är två alternatid, Frankfurt ett annat...hmm...såvida vi inte ska ta en connecting flight..vem vet? Vi får se vart jag hamnar i helgen =)


Dagens outfit består av Slitna oversized jeans med en massa hål(inte i min butiks anda =O), ett vitt silkelinne, brunish scarf, beige cardigan och....för ovanlighetens skull...vita cons;)

Lyssnar just nu på Katy Perry (!) hot ´n cold...hmm...det var lite otippat =)

Nu är det bara den här helgen och så nästa är det dags för flyttning till mitt aldelles egna hus! =D

Jobbing!
Snackes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0