Rolling

Tiden flyger fram mellan dagis, jobb, dammråttor, disk, mat och sömn. Jag drömmer om en resa, bara jag och han så vi får göra allt och inget.

Melodie har fått vaccin igår. Sista sprutan innan skolan. Skönt! 5 år kvar.
Hon är nu 86 cm lång och väger 13 kg. Antal tänder: 13. Varav 5 är under uppväxt as we speak.

Hon kan tre sånger och förstår allt man säger. Kul för nu kan jag be henne göra saker som hon gör, typ som att städa duplon eller sätta skorna på plats, hämta jackan osv... Sötaste gosnuppan!


Kommentarer
Postat av: Malla

Gullstrumpan! Men hörrö du är dålig på att uppdatera. Vill se meeeeer bilder på er sötnosar.

SF-mått kan du läsa om här, http://www.babyornot.se/menupage.php/uid/209. De gjorde säkert samma sak på dig i Norge men då hette det kanske något annat. Ps. Jag kommer ihåg ALLT jag sa när jag jobbade på förlossningen, och JA... jag är lite rädd emellanåt. Haha!

Kram!

2012-10-05 @ 13:56:29
URL: http://pachamalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0