Lördags fest

På lördag gick jag, mot bättre vetande, på fest med Capone gänget. Jeanette bjöd på middag men skippade maten.

Åkte till stan och satte oss på Mexico där jag bjöds på den godaste drink (var nog väldigt lite alkohol i tror jag -var väl därför den var så god;-) jag druckit tror jag. Det var en gul typ smoothie-daquiri liknande sak, mango tror jag och ÅH säger jag bara, en till!:-)

Efter Mexico gick jag och mötte Lisa på Sting, inte riktigt min plats så även fast det var kul att träffa henne så kände jag inte att det var en plats jag ville vara på. Styrde kosan mot Timbuktu där ligan befann sig och så kom chefen över alla chefer (Leif) och då begav vin oss till taket! Där bjöd han på en drink, rom & cola men jag dricker inte sprit (mangodrinken var ett frukigt undantag) så stod och sippade saaaaakta på den. Då svänger han upp en flaska med bubbel och det tycker jag om så då smyger jag iväg min odruckna drink till bardisken och byter ut det mot den bubblande goda drycken. När det glaset är halvdrucket så kommer det baske mig en NY rom & cola....SUCK...hur skulle jag få undan denna?? Jag drack inte en droppe av den heller, två anledningar. Dricker inte sprit och det var alldeles för sent för drinkar. Fick dåligt samvete dock men behöver nog inte ha det:-)

Sen ska vi åka hem och jag och Anne bestämmer oss för att dela taxi, tack gode Gud för det. Det var en så obehaglig, otäck äcklig gubbe som körde taxin, eller gubbe, han var 44 så inte gammal alla egentligen men ja..
Mitt i ingenstans stannar han bilen och börjar svära åt oss och säga att han inte är farlig och blablabla...
Ehm nej det är du säkert inte, försöker vi och liksom tänker på om vi ska hoppa ut ur bilen eller om vi ska få han att köra igen eller ja. Anne ser bara på mig och säger -du åker inte ensam med honom! Och nej, det hade jag inte gjort! Usch vilken idiot! Första gången jag råkat på någon sådan taxichaffis, det värsta är att set var en certifierad chaufför....

Åja, glömde säga att en av de få bilderna från denna kväll är ett skyltfönster från Capone kids där jag i dimman såg att det fanns sinnessjukt söta TOM'S skor till små babysar, jag säger bara -gissa vem som ska ha!? Mellie. Hon ska ha de rosa glittriga längst till höger:-)

Hoppas ni haft en fin helg!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1562032/images/2012/pic_193650520.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1562032/images/2012/pic_193650524.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0