Yes sir.

Idag har jag bestämt mig för att gå på diet. Har aldrig varit på en riktig sådan förut så ska bli spännande. Känns som de sista kilona vill stanna men nu har jag bestämt mig och tänt en gnista hos mig själv. Dieten heter ingenting fancy som Grethe Rhode eller lav karbo eller Atkins eller något sådant utan jag kallar den "jävlar anamma med sunt förnuft". 7-10 kg innan sommaren. Möjligt? I don't know men kan ju hoppas;-)

Min dagens lunch består av två knäckisar med keso och avokado, päron och vatten. Varje dag får jag dricka ett glas juice, annars vatten eller mjölk.
Till frukost är det fil med frukt, müsli eller liknande, activia eller så.

Lycka till till moi;-)


Kommentarer
Postat av: Malin och tjejerna!

Jag skulle tipsa dig om mer protein till maten annars förbränner och bygger du inget lr jo d gör du ju såklart men du måste orka också! Tex ett ägg till! klart du klarar det linda! Vi kan peppa varandra!

2012-01-23 @ 13:44:17
Postat av: Li

En superbra och enkel müsli som du blandar ihop själv som jag kan rekommendera är:



1 dl Kruskakli

1 dl Sesamfrö

1 dl Krossade linfrön

1 dl Hela linfrön

1 dl Solrosfrön

1 dl Psyllium



Mycket av det går bara rakt igenom kroppen, men mättar väldigt bra på vägen.

Sen är fitday.com ett otroligt bra verktyg att använda sig av.

Och det är klart att du kommer att klara det!

Lycka till! :)

2012-01-23 @ 15:40:24
URL: http://lipan.wordpress.com
Postat av: Johanna

Beach 2012 alltså - go Linda! :) kram

2012-01-23 @ 19:44:44
Postat av: Mela

Hejja :)

2012-01-24 @ 11:04:35
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0