Sjuk

Jag är sjuk. Snudd på livlös. Och nej, det har ingenting med champagnen att göra för den ligger oöppnad i kylen. Då ungarna somnat igår var det som om någon drog ut kontakten till mig. Alla ont jag hade och tröttheten slog ut mig totalt och 22.30 kapitulerade jag och mannen, sa gott nytt år och somnade. Vaknade runt 23.30 för toabesök och jag menar det när jag säger det. Jag har aldrig sett så många fyrverkerier sammanlagt i hela mitt liv, och då var det 30 min till tolvslaget! Sjukt! Kl tolv var det helt sinnessjukt! Somnade dock snabbt efter det, men det lät som jag befann mig i ett krigsland!
Nu ligger jag med M och har ONT i huvudet, SVIN ont i halsen, täppt näsa, feber (=ont i alla leder och rygg) o jag hoppas hon vill sova lunch en stund. Tycker så synd om M som antagligen också kommer att bli sjuk igen. Var en riktig sjukvinter det här:-(

Nå väl, gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men urs då! Krya på dig!

2012-01-01 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0