På bättringsvägen

Mår bättre idag, med det menar jag att jag mår så dåligt som jag mår på toppen av en "vanlig" förkylning, men det är himmelen jämfört med vad det har varit! Har till och med lekt med lillan så vi båda har gapskrattat*, plockat undan lite jul -men inte allt, lagat mat. Men vi har också vilat lunch, länge;-).
Nu står maten på bordet men var är mannen??? Han hade fastnat på jobbet...snark.

*Jag ställde jag henne vid sin gåvagn som hon fick i julklapp och hon tog tag i den och rockade järnet! Hon skrattade och jag skrattade och ooh vad jag önskat att jag hade haft sju händer så jag hade kunnat filmat det hela!

Idag har jag också vaktat eluttagen väldigt noga då hon snabbt är framme med sina små fingrar i de intressanta hålen. Atle ska få åka och köpa skydd idag, han vet inte om det dock;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0