Lite nytt

Igår kom ett paket ända från Sverige och mommo. Mormor har gjort en ny kofta till lillan och den var så fin! Klänningen på bilden är också ny, köpte en sådan till milou i julklapp och tyckte den var så fin så när det fanns en kvar i rätt storlek på rean så var jag ju tvungen att slå till. Den är från Wheat. Det är det som är "problemet" med min filosofi om julklappar och presenter, - köp bara saker till andra som du skulle vilja ha själv. Då blir det ibland så att jag "får" likadana saker som mina vänner;-)

Bordet och stolarna bjuder Mellie gärna på muffins vid, bara kom på besök:-). Köpte dom förra veckan och hade ni sett mig då jag försökte frakta kartongen som var alltför stor att bära och att lägga i vagnen så hade ni säkerligen skrattat gott åt mig, men jag hade bestämt mig för att få hem det och en tjurig norrländska är det ingen som stoppar;-)


Kommentarer
Postat av: MAlin och tjejerna!

Åå så fin kofa!! Vill också ha!! Fin,fin klänning också.

2012-01-13 @ 12:47:23
Postat av: Camilla

Så fint alltihopa! Men det var ju inte den klänningen Milou fick ;)

2012-01-13 @ 21:26:08
Postat av: linda

Malin: du får sätta mormor i arbete:-)



Camilla: åh nej fasen det vvar det inte HAHA! Det var den jag valde mellan hoho, inte lätt att komma ihpg:-)

2012-01-13 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0