För hundrade gången

Så är Mellie förkyld igen. Blir alla barn så mycket förkylda? Är väl tionde förkylningen nu...det begränsar vad jag vill göra med henne, har inte lust att ta med henne ut på äventyr då hon är sjuk, ingen feber ännu men hosta och rinnande näsa. Hade planerat in lite shopping idag men istället sitter jag i soffan och väntar på att hon ska vakna från sin lur, alltför trött eller slö för att göra något...

Jeanette har länge masat om "hur jag ser ut med håret utsläppt", så, släppte lös håret och lade upp bilderna på fejjan så hon ska få se. Ser helt förfärligt ut. Saknar långt hår men det verkar inte bli längre även om jag ser att det växer. Tappar jättemycket hår just nu också, hårsnodden är full varje kväll.., Morr Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0