Ååååh

Host Host Host Host.
Så låter det här. Hela tiden. Blir så ledsen att hon blivit sjuk igen.
Blir ingen spinning för mig kl 9. Får försöka komma mig iväg ikväll.

Hon verkar ha jätteont och skriker sig igenom varje host, det låter helt förfärligt, gråter efter varje nys. Stackars stackars. Nu har hon fått Alvedon i rumpestumpen så får vi se om det blir mindre gråt. Hon gråter ju aldrig i vanliga fall...

I övrigt måste jag säga att jag är lite stolt idag, över att vara svensk i ett land där monarkin är stark och kungahuset fortfarande är något man ser upp till. Den första nyheten jag fick idag då jag slog på tvn var att Kronprinsessa Victoria och prins Daniel fått en flicka. Stora nyheter i Norge och jag blir smygstolt:-). Gratulerar med prinsessan!

Nu får ni ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0