Sol ute sol inne!

Idag bjuder stavanger på sol, då måste man ju utnyttja tillfællet! Ska ta baki mig och få mig någerst idag, tre alternativ dyker upp i huvudet. De båda alternativen jag hade igår (Ikea och Kvadrat), men Byen lockar ju också då vædret smickrar! 18.15 ær det dock dags att spænna på sig spinningskorna igen och gå och svettas några liter.

Idag startat en festival hær i stan, Rått och Råde. (Rått och ruttet, jættefræscht namn va?) De har verkligen lyckats skrapa ihop många kuliga namn i år som Veronica Maggio, Håkan hHellstrøm, Robyn, 50 Cent (eh, jaja) Kaizers, Kelis...MASSA mer att se på. Det ær dock SNORdyrt (varfør sæger man "snor"i vissa meningar, jag menar, snor kostar ju inte særskilt mycket...jaja) och EN enda pyttig kvællsbiljett kostar 700 spænn! Satan i gatan som skønaste Maggio sæger.. Har LUST att gå...men sparar liksom pengar till Rom...humm humm...


Kvællsgrøten igår, hon lyckas alltså få mat i øronen till och med =)

Oops, somnar i kvællsbadet =)

Ælskar att bada och plaskar massa!

Dagens Mellie ser ut så hær, men vart har den ena socken tagit vægen?

Fick så fræck outfit från mammas kusin Malin och har nu næstan vuxit i jeansen, t-shirten (också den cheap monday) hade hon på sig igår och dreglade ner så idag måste hon ha body =)


Nu, mat till lillan och missions for today!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kulig festival! Och riktigt niceiga jeans :D

2011-09-01 @ 21:18:29
Postat av: Linda

I wish jag kunde gå =)

Ja, jeansen ær fræcka, dom tycker vi om =)

2011-09-02 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0