Olala!

Rensade ogræs runt huset idag och trodde jag skulle dø av skræck! Nu tænker alla att jag ær fjantig før att jag træffade på en jættespindel (som i verkligheten skulle visa sig vara typ en millimeter), men dær tar ni fel allihop, jag stod bøjd med rumpan i vædret lutad mot vårt staket, huvudet ner. Pløtsligt hør jag bara DET oljudet! Det tar ett tag att fatta att det oljudet befinner sig næra mitt huvud men då jag inser detta så flyger jag upp och skriker! (Haha, om någon granne såg mig måste  de trott jag var galen!) Sedan lyckas jag placera ljudet i huvudet och inser att hær ær det någon som ær rejælt arg på mig! Så ser jag hur det frassar ivæg något under filten som ligger under terrassen. Så tænker jag att det var en igelkott men hør att det går aldelles før fort då den skenar ivæg øver plankorna...kattskrælle! Hjælp vad rædd jag blev!!
SKrattade ju åt mig sjælv sen också haha. Stackars katt, den låg ju sækert bara dær och sov och så kom jag dær och størde! =)

Idag ær både jag och Mellie førkylda, hon i næsan och jag i halsen. Ingen mer træning denna vecka.

Ikvæll ær det fika med Lisa och senare kommer farmor och farfar och passar lillan då vi skall gå på Bio, Hodejægarna, tror jag det var vi skulle se.

Igår hostade jag mammalunchen. Vi var tio mammor och tio babysar som tog upp varenda millimeter av huset. Det var vældigt kul.
Bjød på Paj och till efterrætt banankaka med vaniljglass. MMM!

Mycket nøjd men trøtt mama var jag på eftermiddagen och somnade direkt då den sista babysen gick 15.30. Sov till typ 18.00 =)

Idag ær det regnvæder, oj -blev ni øverraskade nu? =P Så hunter på føtterna var det då jag och lillan gick till bageriet runt hørnet och møtte pappa før en frunch. Mysigt.
Idag hade lillan på sig sina EMU før førsta gången, før jag vill inte att hon ska bli kall nu då hon ær sjuk.


EMU från Capone Kids.


Hunter på mamman från Fontana.

SKulle behøva en regnjacka...høstens mission.

Nu ligger snusan ute i vagnen och sover och jag sitter och kikar på henne genom køksfønstret. Mys.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu får DU blogga! Vill ju höra allt om resan! :D

2011-09-18 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0