Oh så trött!

Vilken fullspäckad dag, action från start till slut!
Jag vaknade- åkte till stallet.
Kom hem- matade Mellie +vilade henne=plock för mig.
Åkte till Marie, hämtade henne och Sofie, körde till stokkavannet där vi mötte vivian. Tre timmar senare återvänder vi rosiga om kinderna till bilarna. Störtar hem, plockar upp Atle o kör till Elixia. Tio minuter in på spinningen kommer Mellie med tårar i ögonen och hämtar mig. Då ville inte hon vara i barnpassningen längre. Atle spann vidare och jag satt med alla ungarna haha!
Hem, få Mellie i säng, tvätta två maskiner, duscha, äta och sen då? Jo slänga sig i sängen... Där ligger jag nu...jag och Mellie...pappan ser på champions league..

Imorgon? I dont know...har lust och ta det lite lugnt men vi får se:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0