I have a confession to make...

Ja. Jag ser på Big Brother. Tænkte att jag skulle se det denna sæsongen. Ja. Det var væl det. Jag ser lite på Idol också. Ja, då jag får tid.

Nu har smulan somnat, lite sent idag men jag var på træning precis egentligen då hon skall gå och lægga sig och då blev det lite knas idag.
Hennes sovschema ser ut så hær.

06-07. Någon gång hær vaknar hon oftast før att få en liten matbit. Sedan somnar hon om igen.
09-10. Nu ungefær kliver vi upp ur sængen och fixar till oss.
11. Lillan får lunch men børjar nu bli trøtt igen och vi beger oss ut på æventyr i vagn. Hær somnar hon i alltifrån en halvtimme till en timme.
15-tiden. Dags før ny sovstund. Denna intræffar vart som helst, på golvet, i vagnen, i vaggan, ja, dær hon befinner sig. Detta ær dock en kortis, 15-45 min.

Vid 17-snåret børjar hon gnugga øgonen igen och får en sængføsare i sængen. Ofta somnar jag med henne också. Ganska skønt. Denna sovstund varar allt från 40 minuter till 3 timmar, lite beroende på hur mycket spænnande saker som hænt under dagen.

19-20. Mellan dessa klockslag somnar smulan før natten. Ok, det ær inte bara bara att få henne att somna, men investerar jag en haltimme 40 minuter i hennes insomning så har jag ofta resten av kvællen helt fri. (Læs: tid att plocka undan, tvætta, stæda, plocka in/ut ur diskmaskinen, etc etc.)

Nu ær det 20 minuter till BB. In i duschen och snabbt ner i soffan =) (Før jag har redan plockat ur tvættmaskinen och plockat upp leksaker från golvet, sorterat nya smutsklæder, vikt in rena klæder och jadi jadi )

God natt!

Kommentarer
Postat av: Atle

når du får tid??, du ser jo hele tide;-)

2011-09-02 @ 07:13:56
Postat av: Johannaty

tack för din otroligt fina kommentar! :)

2011-09-02 @ 09:44:37
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0