hej vad det går!

Idag har jag varit hos lækaren och læmnat ænnu ett rør med blod från mig sjælv då mitt sista blev førstørt. Har ju tydligen brist på folsyra och jærn så dom håller på att utreda mig =)
Sen tog jag bort tre stygn då jag æntligen tog mig i kragen och tog bort ett litet fødelsemærke på magen som hade ændrat sig lite.

Efter det var det dags før mamma træff. Det var jættemysigt och jag var inte hemma førræn klockan 16.30, vad hænde dær? Vivian bjød på lunch, pastasallad och daimglass kaka till efterrætt. mmm!

Mitt bland alla bebisar ser jag till min stora førvåning att Mellie inte har en tand nu utan TVÅ! HON HAR FÅTT TVÅ TÆNDER!!!  Oh my god...kan ni fatta hur fort det hær går då?


Nu har jag precis kommit hem från træning, men innan dagens spinning så bjød jag mannen på korvstroganoff (var tvungen att slænga ihop ngt snabbt då jag blev så sen med alla mammorna =)

Nu ær det snart dags før sængen, skall upp tidigt imorgon och till stallet =)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Li

Hej! Vad roligt att ha hittat dig igen :)

2011-09-28 @ 09:50:39
URL: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0