God morgon!

Idag står det egentligen inte så mycket på schemat, jag och Mellie ska till bageriet och möta pappa för en lunch och senare så är det stallet igen. Innan dess så tror jag nog det blir en promenad i det härliga solskenet:-)
Satt och tittade mig runt här hemma och insåg att vi har det väldigt fint och jag är nöjd med hemmet men noterade också att det inte är så mycket som förändrat sig sedan det kom en liten till huset... Nu är det höst och dags att ta tag i pysslet igen...men vart börjar man? Fjuh!
Försöker fylla mina dagar med roliga saker och tycker att jag lyckas bra, hushållet lider lite men just nu tycker jag det är viktigare att komma sig ut på äventyr på dagarna. Det är ganska stressigt men samtidigt så tycker jag om lite fart och fläng:-)
Nu får vi se vart den här dagen tar mig och Mellie!
(med denna fantastiska Mobilblogg grunka så kan ju ni hänga med också, i love it!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0